Ce este un advertorial SEO?
Ce este un advertorial SEO?
Strategia de promovare a unei companii are ca efect direct creșterea vizibilității. În mediul virtual, acest lucru este imperios necesar, întrucât clienții tăi ajung la tine doar în momentul în care ești ușor de găsit și ai o vizibilitate crescută. Drept răspuns la această solicitare, campaniile de promovare și advertorialele SEO sunt cele care te pot ajuta să îmbunătățești vizibilitatea ta în mediul online. 
  • Ce se înțelege prin conceptul de advertorial SEO?
Din punct de vedere tehnic, advertorialul SEO reprezintă un mijloc de a realiza o reclamă, care apare fie într-o revistă, fie într-un ziar sau publicație online. La rândul lui, acesta pune la dispoziția vizitatorilor informații și detalii cu privire la un produs sau serviciu, pentru a-l face mai vizibil potențialilor clienți. Un advertorial SEO este un text scris cu scop publicitar, însă care are forma unui articol editorial.
  • Ce se înțelege prin conceptul de promovare SEO?
Pe de altă parte, promovarea SEO presupune îmbunătățirea cantității și a calității traficului care ajunge pe website-ul firmei tale. Acest aspect se cuantifică în baza rezultatelor organice oferite de motoarele de căutare. Procesul de tip SEO se traduce în optimizarea conținutului, pentru ca acesta să ofere rezultatele așteptate la fiecare căutare online.
  • Sunt un articol și un advertorial SEO la fel?
Chiar dacă există multe asemănări între cele două, articolele și advertorialele SEO sunt inerent diferite. Articolul SEO este construit pe baza tehnicilor SEO și ajunge să fie publicat pe un alt website, alături de un link către website-ul nostru. La fel se întâmplă și în cazul unui advertorial SEO.  Însă, un advertorial SEO face parte din categorisirea publicațiilor online. Acesta are o formă ușor diferită și scoate în evidență aspecte importante pe care potențialii tăi clienți așteaptă să le afle.
  • Prețuri corecte pentru publicarea de advertoriale SEO online 
În funcție de website-ul pe care advertorialele SEO vor fi publicate, prețurile solicitate de către acestea sunt diferite. Cea mai bună soluție este să îți setezi un buget pe care îl poți folosi în scopul advertorialelor SEO și pe care să îl compari, ulterior, cu costurile solicitate de fiecare publicație în parte. Spre exemplu, publicarea unui advertorial în comunicatdepresa.com costă doar 50 RON și îți poate oferi o vizibilitate crescută în rândul potențialilor noi clienți.
  • Utilitatea unui advertorial SEO
Cu siguranță că multe persoane se întreabă cu ce poate să ajute un advertorial SEO. Dat fiind faptul că fiecare dintre noi folosește din ce în ce mai multe forme ale publicității, instinctiv ajungem să ne construim diferite preferințe personale. Însă, în ceea ce privește avantajele acestor forme de publicitate, advertorialele SEO ne ajută cu backlinks. De asemenea, ne oferă o vizibilitate crescută, în special dacă acestea sunt publicate pe website-uri foarte importante.  Cu toate acestea, un advertorial SEO de calitate este cel care va trage în mod organic mai multe accesări. Din acest motiv, recomandarea noastră pentru tine este să te asiguri de faptul că această formă de publicitate este construită în mod adecvat, fără ca cititorul să resimtă o presiune în momentul în care citește advertorialul SEO.    

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *